Followers★

★Visitors

Friday, March 25, 2011

Bad Day...




Hari ni merupakan hari yang teruk....Pada permulaannya bermula dengan lancar la...tapi....sampai sekolah je..."kenapa diorang x bawak buku.?''..Rupa-rupanya tak ada kelas la pulak..ada ceramah..adoi...muka dah malu..pegang buku teks pulak tu...memang malu abis la...tapi ok lagi..cuba cover dengan masukkan buku dalam beg.....lepas tu semua berjalan lancar sehingga lah sampai rumah.....masa tu semua bertukar menjadi buruk...
Ada la pulak minah ni kecoh kat Facebook yang aku ni terbawa buku teks...abis member aku ni pun join la...masa tu muka dah tebal abis dah....walaupun kat rumah...dalam hati ni.."isy budak ni...ada jugak yang merasa kungfu aku.."...

kalau boleh nak buat macam ni ha..

masa tu dalam hati dah maki-maki dah..maki siapa pun tak tau....nak maki minah tu.."ai..tak sampai hati pulak.." tak pe la..maki aku sendiri la..kenapa tak dengar cakap cikgu...adoi....
aku terus tutup facebook sebab tak nak malu lagi....
bila aku bukak balik facebook ade mesej...aku baca la..minah tu minta maaf..sebenarnya dah lama dah maaf kan dia....saje la bagi ayat yang buat dia nak minta maaf gila-gila kat aku...
rupa-rupanya ayat aku tak makan saman...dia yang merajuk pulak...adoi...
Dunia2 kenapa sebrgini kejam..hilang kawan dah berapa banyak..
aku ni dah la tak disenangi ramai...



p/s : Tumpukan perhatian kepada cikgu dan maafkan la orang yang buat salah pada kita,mungkin dia berniat untuk bergurau tapi kita yang touching lebih plak...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...