Followers★

★Visitors

Sunday, April 10, 2011

Aku ini Seorang Bassist..!!!

Dulu...Matlamat aku nak sebuah Gitar eletrik buatan Fender atau pun Ibanez....
Tapi sekarang aku nak yang lain pulak.....
Jenama tetap Fender la...My feveret 
Impian aku berubah bila dengar lagu hysteria dari band MUSE....

Kalau tak pernah dengar lagi ni lagu dia...

Apa yang seronok.?
masa starting tu......dia guna bass tu...tu yang aku minat gila tu.....(berapa banyak 'tu' la nk letak~)
Macam biasa la..pakcik aku yang janji..........
kalau dapat 9A dapat yang mahal punya..
kalau kurang dari 9A..dapat yang murah je lah..

Bawah ni ada lah 1-2 gambar Bass Fender yang aku nak......

1. Fender Aerodyne Jazz Bass.....




2.Fender Jazz Bass...



3.Fender Aerodyne Jazz Bass..


Cantik kan.?
adess...bila lah boleh dapat ...

Ini nak tunjuk sikit idola den dalam bab-bab Bass ni...

1.Paul Gray "The Pig"
Band Sipknot..
(1972-2010)

2.Johnny Christ
Band Avenged Sevenfold / A7X 


p/s : Sebenarnya banyak lagi yang aku nak tapi...ikut kemampuan lah....kalau ada duit tu..guna la ke jalan yang sepatutnya dulu....dah selesai semua baru beli semua benda ni...ok..?



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...