Followers★

★Visitors

Friday, October 28, 2011

Wahahah....Long Time Ago No See

Hahaha
Last post 25/6/11
*molekmolek*
Okey2...aku nak update la ni....
Seriously aku tak tau nak update apa , yela, kalau aku update pun ,
 blum tentu korang bace , ye idok ? =..=
So , Final exam , hmm , boleh la ,


1st, Final Exam
B.Melayu   : paper ni bagi aku , senang , hmm , ntah , jangan tanya kenapa,

B.Inggeris   : a little bit hard okay , * molekterusspeaking*
Math          : Not bad la , still hard dude -,-
Add Math   : $$@%^$&*%!!!!!!
Bio             : Cikgu memaksa TROLOLOLOL!!!
Phy             : cikgu ajar dah makin paham , hee ;D
Chm           : cikgu ajar best , tapi paper exam macam ape ntah -,- * tak paham*
AG             : huh !? cikgu main dendam , aku pun main dendam la :P
SVK           : haaa..belum lagi , tunggu je la-,-



 2nd, Friendship

ni lah dia , muka nak cover -,-
*The Kay M. Zack's Son
-Huh , sejak dia masuk asrama, sunyi la Fbook aku -,-
-nak buat macam mana , itu jer jalan yang terbaik...
 *rezeki anak-anak*

*Vengeance
Hahaha , Muka KABER lagi -,-

-Huh Rakan se-BlackShot aku 
-Study Kluang
-Nama Anip , panggil la dengan apa nama skali pun -,-
*aku tak letak link takut dia marah-,-

Lain-lain member nanti-nanti la aku update, nanti salah update membebel pulak ,




3rd, Love

ILOVEYOUPANDA <3
-idontnowhowtoshowyouhowmuchiloveyou :'(
-ifwecanhug,kiss,idoitlongtimeago,

<3nursyuhaada <3
*tak nampak kan.?* 




4th , Social





p/s : blog aku cantik tak.? aku rase macam kurang la..hmm-,-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...