Followers★

★Visitors

Friday, May 27, 2011

Featured People...~~

Okey Dockey...da dkat sebulan lebih da tak jenguk blog ni...= ="
     Entry kali ni citer pasal insan-insan yang selalu memberi semangat kat aku....
1st...the HoperDreamer
FaiRuz KMz.
Yea2..aku ngaku die mmg JAMBU,COMEL dan lain2....
 yeah..ini la fairuz..tapi ni gambar lama dia...gamba baru tak ada la pulak....
dia ni..memang otak giler2!..sekepala ngan aku...This Guy is totaly Aw3S0mE...
sebab apa.? bagi aku budak ni memang TIPTOP la...kalau korang nk tau kenape..add la dekat fbook
die peramah..jangan risau..layan jerr....


2nd.....TheSleepingBeauty
Nur Syuhaada.
Minah ni la yang aku cerita dalam entry dulu...
--->Bad Day<---
entah la..korang nak cakap ape pun cakap la...bagi aku dia yang satu...
sape sangka dari orang asing mnjadi orag rapat...dia bukan macam perempuan yang pernah aku main cinta dulu....dia lain..sangat penyabar,tau macam mana nak reda kan kemarahan aku...ILYSM<3

-1InAMillion-

3rd...sumber inspirasi dalam blog dan edit-mengedit....
Zaq...
minta maaf...bukan tak nak letak gambar..tapi..takut dia x izinkan jer..nanti susah..
dia ni otak dia memang AWESOME...
macam-macam dia boleh buat..edit gamba jadi 3D pun boleh...
aku sebenarnya jelez gak la tengok dia...complete set la senang citer..hmmm..
Mamat ni aku Respect la...sebab.? Entah la..aku pun tak tau..tapi..aku memang Respect la dia ni!

p/s : diorang semua ni antara yang terpenting la..sebab Fairuz untuk kawan ajak bersembang,,syuhaada memang penting la...!! tiap2 ari mesej dia....ZAQ pulak...dia la Sifu aku...!

3 comments:

  1. serius thank sebab aku no 3, aku memang suke no 3.
    jangan ikut macam aku, otak dah rosak sikit..
    SERIUSLY, nerd awek tak suke.. dan jangan puji lebih2, nanti aku terharu dan mula hilang kawalan diri..

    P/S: Dah macam update blog kat sini pulak.

    ReplyDelete
  2. tapi kan dia ni kan suka merajuk >,<"

    ReplyDelete
  3. haha..korg komen kt sini..bnda alah ni terus jd top rated....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...