Followers★

★Visitors

Saturday, June 4, 2011

Nokia 5030 XPressRadio

Selamat sejahtera,
Entry kali ini tentang telefon bimbit baru aku,
Bukan HTC,,tu orang kaye jer pakai...
Aku pakai Nokia 5030 XpressRadio..
Model baru,XpressRadio.? macam pelik kan.?
Nak buat macam mana,ini je yang aku mampu..


hmm...Nama jer XpressRadio...radio nyer aku bukan buka pun..
mesej jer tak berhenti..ngan siapa.?
Baca entry sebelum ni...
Dah..citer pasal tepon ni..bukan cinta..
Tepon ni agak lawa la..
Ada dua warna..aku punya warna hitam...
Warna oren ni tak ade pulak...
Ape punya kedai...ape-ape pun aku bersyukur la..
Dapat mesej and call pun da cukup..tak ade lagu pun tak ape..

p/s:bersyukur dengan apa yang kita miliki sebelum hilang...XD

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...