Followers★

★Visitors

Saturday, June 25, 2011

The 'D' day

Ok..salam semua....
Hari ini aku nak cerita kat korang semua tentang hari-hari terpenting dalam hidup aku...


Ok let's Go.!!

1st. 8 January

=Huh!...hari memang la penting sebab hari pertama jejakkan kaki aku ke Seri Mentulang ter'cinta'
setelah 3 tahun meninggalkannya...dan time ini aku jumpa bespren aku....FaiRuz Kmz

follow la blog bff aku ni : http://akubeb.blogspot.com/


2nd. 15 Mac

=Tarikh ini la mula-mula aku kenal ngan Nur Syuhaada..aku tak berapa ingat lah
sebab dah lame...masa itu pun kami tak ada apa-apa hubungan lagi...
dia yang suruh aku cari dia..aku tak kenal dia..tapi dia kenal aku....
haishh...zaman muda-muda dulu...

maaf..dia ni tak ada blog...

3rd. 15 February

=Tarikh ini aku dengan sifu aku yakni,Zaqwan  Le, sedang ber'komplot' untuk
 menghasilkan blog 'humor' yang sekarang ini kekurangan idea...
Tapi,kami akan bangkit! Mencapai anugerah DIGI Top LOL Humor Awards.!!!
Semangat ni!

p/s: sifu!! i'm sorry (TM amir)..follow my sifu..!

4th. 26 June

=Tarikh ini penting sebab tarikh ini hari ulangtahun kelahiran aku....benda yang aku 
paling harap sangat ialah kat wall facebook aku penuh dengan wish dari 
kawan-kawan aku....tapi bukan tahun lepas dan bukan tahun ini....
mungkin masa akan datang...sabo je la~
hadiah-hadiah aku tak minta sangat..so sesiapa rasa nak
bagi hadiah,boleh la bagi..siape tak nak..tak apa...

p/s: Syud bagi aku baju DOMO warna biru..>< suka sangat !!! 


p/s:sorry tak banyak gambar untuk entry ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...