Followers★

★Visitors

Friday, June 10, 2011

Saya Suka Makan [ Itu lah Realitinya ]

SAYA SUKA MAKAN.!!

Makan?Eat? أكل? φάω? खाना?
THAT MY HOBBY!!!!!!
Semalam punya citer la...
Pagi aku pukul 1 ptg..
bangun2 jer aku makan nasi lemak..
lepas tu gi solat jumaat..
Lepas tu, mak aku ajak pergi rumah pakcik aku kt Puchong,
Ambil masa 3 jam lebih nak sampai sana..
Bila maghrib menjelma,kami singgah dekat RnR Seremban 
Sebab kami mula bertolak pukul 5 ptg..
mak aku ajak MAKAN..aku terus minta duit n cari Nasi Goreng...
aku dapat.....
TA DA~~!!!!!!
huhu...nyamnyam!!

Lepas tu..pukul 8 pulak..sepupu aku ajak gi makan KFC pulak...
aku pun layan je la...
aku makan tak banyak...3 ketul jer....hhhehehe

hohohoh....selalunya KFC diorang bagi minum mountainDew kan?
Tapi aku special....aku minum CoolBlog....
hahha...sampai adaorang jeles la weyh...hahahah
Choc Xtra Pearl
nyamnyam..hahaha....

p/s:Sebenarnya ada lagi..tapi takkan semua aku nak tulis..banyak tu!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...