Followers★

★Visitors

Wednesday, October 24, 2012

-Near-

Hello
Post kali ini tentang perkara penting yang akan dihadapi oleh aku yakni
SPM
seriously(-,-) aku maybe belum ready untuk exam but 
i will do my best lah .
My Gaming Mode is already off, turning on my Study Mode
yeah , its a tough desicion for a Gamer like me , but it is for my future , 
aku jugak tengah cuba nak jaga hati kawan2 , cikgu2( hmm-,-) , ibubapa dan awek aku,
aku taknak diorang marah aku , spoil mood study aku , so ? stay polite , be a good boy :)


Entry kali ini boleh jadi boring , so , siapa yang rela menadah mata , 
silakan , siapa yang taknak tu , boleh sambung update status facebook,

Tajuk tu mungkin takde kena mengena dengan entry tapi aku bedal je , blog aku (ngehngeh)
kerja latih tubi sekolah makin menimbun , 
hala tuju lepas SPM makin kabur kalau aku lalai dengan game lagi , 
so , tak salah kalau aku berhenti fokus untuk sementara waktu , 

okay lah , otak pun dah tepu , tak tau nak tulis apa ,
sooooo , 
What the !?
|
|
Signing Out 
[Gold]

p/s : wish me luck in SPM karang , thanks :) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...