Followers★

★Visitors

Wednesday, October 24, 2012

Rock*Shooter

This is Post about BlackshotLife
Game 
Click below to read
RockShooter , makin famous dalam Blackshot ,
gara-gara adik-beradik pro , White dan Grey(nama sebenar dirahsiakan)
diorang memang superb pro , maybe ramai lagi pro tapi almost every game(without hacker)
diorang sapu , then aku berminat untuk join jugak nama RockShooter
So , Lahirlah GoldRockShooter , kitorang publish nama tu kat FB , and 
tak sangka , R*S makin FAMOUS !
mula lah timbul RockShooter yang lain
Red , Aqua , Green , Silver , daddy(sub ID aku) , dan banyak lagi yang aku tak hafal
, so aku rasa bangga bila jadi orang terawal dengan nama tersebut(ecehh)

walaubagaimana pun , aku tak se-pro yang lain , pakai pun weapon bodoh je , 
maybe lepas spm aku pakai Gold Set ? baru kena dengan nama aku :D
Era R*S dah berkembang , tapi kebanyakan sub ID , 
takde gambar untuk entry ni , nanti aku Re-post lah , 
okey lah , 
Have a Healthy Gaming, 
Hacker Will stay as noob :)

|
|
|
|
signing out 
[Gold]

p/s : nak buat nama rokcshooter mintak kebenaran dulu okay ? banyak sangat nama macam tu, 
kitorang taknak ahli R*S kurang ajar dengan nama tu , please :)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...