Followers★

★Visitors

Friday, November 2, 2012

-Sijil pelajaran Malaysia-

Sijil Pelajaran Malaysia

Click Below
SPM Espiyem Es Pi Em dan lain-lain .
Isnin 5 January 2012 , Gold(bukan nama sebenar-,-) akan menduduki SPM
dengan nombor giliran JF053A014 , I/C : 950626-10-**** , 
berdebar-debar di saat ini (3/11 4;01a.m) , menggigil menaip entry kali ini , 
banyak mata pelajaran yang saya lemah , 
matematik tambahan adalah salah satu daripadanya , Fizik , 
oleh kerana sikap Gamer tegar , malas yang ada harus dilawan ! (ceyy ayat)
so nak buat macam mana , 
WISH ME LUCK IN SPM 2012
Thanks a lot yaww :3

--------------------------------------------------------------------------------------------

Tatkala takut akan SPM , saya juga takut akan ujian komputer JPJ (lesel L) motosikal 
atau kenderaan beroda 2 , kenal yang mana satu ? 
mehh nak tunjuk gambar


amacam ? lawa kan ? 
Eh , bukan yang merah ni saya ambil lesen nye , yang belakang nuuu , yang kaler biru tu , 
haaaa , baru betul rempit , (hehehe) segala peraturan dibaca berulang-ulang tetapi , mata saya rabun warna , takdapat bezakan nombor ,
 aaaagghh tidakk!
wish me luck juga untuk lesen !

Entry ini ditulis pada waktu pagi , aww mengantuknya , huwaaa :O
izinkan saya mengundur diri :)
assalamualaikum dan salam sejahtera.
|
|
|
|
signing out
GoldRockShooter


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...